♥ Dag 3 – Mina syskon.

Min syskon ha...

Ja då har vi Erik Fernando Johansson.

Han är min bror och är super trist

att vara nära. Han brokar hela tiden,

Han stör mig, Han lånar mina

saker, Har tar mina saker.

När han fråga om han får

låna pengar tex så

säger jag nej men han bara fortsätter

att tjata. Jag hatar honom!!!

Han irriterar mig, Han är

bortskämd och kan inte ens

erkänna det, Han säger emot en hela

tiden, Han kan vara snäll ibland.

Typ en gång om året kanske.

He is a bug!!!!

Erik var mycket snällare och roligare

när vi var yngre!! Han var inte lika irriterande heller då!!

Vart tog min bror som jag såg upp till förut?

Han försvan när han började Ängskolan!!

Fan ta dig Ängskolan!!

Min halv syrra Daniella!!

Sorry kommer inte

skriva om exakt hur hon är min halv syrra.

Nej, Mina föräldrar är inte skilda.

Dom tog hand om henne. :D

Så hon är som min halv syrra.

Och skulle inte ha så mycket emot

om vi byte ut henne och Erik någon gång

då och då. :D Vi gillar manga båda två.

Hon gillar att göra dräkter och är jätte

bra på att rita! Hon gillar cosplay. :D

Man klär ut sig. :D

Hon är jätte snäll och underbar.

Fast hon pratar lite mycket ibland :D

 

Sist men inte minst men

min nästan syrra Moa!!!

Vet inte om hon är stora eller lilla.

Ok vi är inte systrar men känns som det ibland :D

Älskar henne över allt och annat. :D

Går typ till henne nästan alltid med alla

mina problem. :D

Har känt henne ända sen jag

för första gången började skolan.

Första gången vi träffades var väldigt

konstig :D Det kommer

att bli lite väll långt om jag skriver

hur vi blev bästa kompisar men men.

Okej jag tror Moa läser min blogg.

Men Moa om du läser och inte håller med

om syster saken så ska du veta

att JAG tycker du är som en!!!

Jag blir alltid lite avundsjuk

när Moa blir kompis med andra och så.

Men men!! :D

 

My greatest wish is that we will always be together!!


Min två ''sissters'' Mona och Mandana!!

Älskar er båda!!

Ni är skit roliga att vara med.

Trivs skita bra med er.

Vi mötes på Fiolen, Mins faktiskt inte

hur vi blev så bra kompisar. :D

Jag har mycket mycket mer roligare

med er en med de flesta kompisar jag har.

Nååå kan inte ens beskriva hur mycket jag

tycker om er. Kan prata med er om vad jag

har i huvudet!! Är jätte glad

att ni inte rycker att jag är fet weird :D

Älskar er, Älskar er, Älskar er!!!!!!

<3 <3 <3 <3 <3

Okej jag vet ni ser mig nog inte så men jag

tycker verkligen om er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0