♥ Dag 6 – Min dag i detalj.

Hej igen läsare.

Förlåt att jag inte har skrivit.

Har varit lite deprimerad på sistone

okej är typ fortfarande.

Okej min dag i detalj.

Idag var jag i skolan och hade

''sååååå'' roligt. Jag gick upp

och var skit tröt. Vi hade komp engelska

första lektionen. Vi skrev om vad som

gjorde oss glada. Sen hade vi

Svenska, ''Jätte roligt!!''

Sen hade vi håltimme och Frida,

Denise, Jojjo, Olivia och jag

gick och köpte godis typ.

Sen hade vi matte är ganska

glad den nya matte gruppen är

ok, Dom är mycket tystare där.

Sen åt vi lunch det blev soppa.

Sen hade vi idrott vi fick

göra något slags test och springa

lite fram och tillbaka.

Sen gick jag hem. Nu kommer orsaken till

varför jag har varit så deprimerad.

Min hund blev avlivad. Jag är

jätte ledsen min ögon är typ slut

på vatten för jag har gråtit så mycket.

Jag älskar honom så mycket!!!!

Varför, Varför ska man behöva

göra så!!!! Varför!!

Känns fortfarande som om

Det inte har ens hänt. Tror fortfarande

att han kommer koma hem när

som helst. Möt din bror Ludde,

Castor är där uppe.


Dagens låt:

I'll See You Again Lyrics Westlife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0