En dag med mamma i kista :D

Hej, Idag vaknade jag

av att höra mamma och pappa

skrika åt varandra.

Mamma var stressad för

hon var tvungen att gå

ut med Ludde

och sen ringa hennes pappa.

Jag sa att jag kunde gå ut med Ludde.

Det var så jag kom

upp ur sängen. Efter det kom jag hem

och satte mig framför datorn.

Ungefär kl:12.05 så

åkte jag och mamma

till willys för att handla.

Sen åkte vi till kista och

vi åt lunch där.

Jag tog det vanliga

nudlar med biff & kykling!!

Efter vi hade ätit gick

vi och kollade på:

NARNIA: THE VOYAGE OF THE DAWN TREADER!!! <3

Den var väldigt bra tyckte jag :D

 

Vi shoppade och deta

köpte mamma åt mig:

Den kjolen och ett linne. Båda är från Monki!! <3

 

 

Jag fick den här blusen :D Den är från NEW YORKER!! <3

 

Och den här hatten :D <3

Sorry kommer inte ihåg var

den var köpt.

 

Jag vet vad ni tänker

Majas favorit färg

är lila men NEJ!!

Min favo färg är blå!!!

Jag råkar bar hita en massa kläder

som råkar vara lila.

Dagens låt:

B what U wanna B - Darin



Kommentarer
Postat av: frida

riktigt kul dag! :) vi får hitta på något i veckan! haha dock är bilden inte så fin på mig, men men ;)

2011-01-03 @ 21:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0