EN låååång dag!!

ÅÅÅÅÅÅ, Tröt som in i helvete!!

Det började med musik, Vi kollade klart

Alice i underlandet, Sen var det idrott.

Det var ok, Man blev fett tröt och

hungrig efter. Sen hade vi låååååång

SO efter idrotten!! Jag dog typ!!

Var såååå hungrig och So:n var

sååååå tråkig!!! Till lunch fick

vi såklart fisk, Jippi :( !!

Sen hade vi No test, Det gick

sådär, Fast bättre en det brukar.

Hahahahahahahaha.

Sen hade vi Matte det var helt

ok faktiskt och det

är inte ofta jag tänker så om matten.

Sist hade vi engelska vi kollade

klart en film som heter:

Catch me if you can,

Den var ok men inte den

slags film jag skulle valt själv att

kolla på. Efter det skulle vi skriva

om vad det handlade om och så vidare.

Ni vet det man brukar få skriva efter

en film.

Efter skolan stack jag, mamma och pappa

till Fryshuset gymnasium.

På tåget träffade jag Mimmi O oh Filipa :D

Där i gymnasiumet träffade mamma en kompis

till henne som var ingen

annan än Simon från 9:3 mamma.

Wow what a coincidence.

Nåja jag har valt Estetisk skrivare.

Gymnasiet verkade väldigt

trevligt och fet kul, Men den

inriktningen var inte så,

Yess jag vill verkligen gå denna

inriktningen om ni fattar vad jag menar.

Nåja men den värkar bra :D

Sedan åt vi middag, Jag fick Thai mat

och mamma, pappa & Erik tog Pitzza. :D





Catch me if you can trailer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0