Fredag med Klara

Hej, Idag är det Fredag!!!

När vi kom till skolan

så var det en bil vid ingången.

Jag och Frida gick mot ingången och

då sa gubbarna att vi inte fick gå där utan

måste gå runt. Man blev lite irriterad

på att dom inte sa något tidigare.

Så vi gick runt. Dagen började med

Engelska vi fortsate att skriva om filmen.

Efter engelska var det So,

trodde vi. Men det visade sig att

vår So hade blivit inställd för någon

anledning. Så jag och Frida gick

och köpte godis. Sen hade vi

svenska. Vi skrev på våra noveller,

Ska lägga upp min sen. :D

Sedan hade vi klassråd och sen

lunch. Vi fick potatis och

någon god sås och biff typ :D

Sen hade vi musik. Gjorde inte

så mycket men, Jag satt och kollade

när Teme och Jonte spelade

Knock knocking on heavens door.

Jonte spelade gitarr och Teme piano.

Det lät bra :D

 

Sen hade vi biologi. Det var tråkigt!!

Efter skolan gick jag hem och kollade

lite på datorn. Jag väntade på Klara,

Som jag skulle vara med. :D

Klara ringde och jag möte henne och

Mimmi på deras vägen hem :D

Mimmi och vi sa hejdå och

jag följde med till Klara

för att hämta hennes plånbok.

Henne hem hos hennes pappa

var fint :D Vi gick till Ica efter det

och köpte choklad kroasan.

Sen gick vi hem till mig. Jag tog te

och hon mjölk. :D Sen satt vi på mitt

rum och pratade massa :D

Sen var hon tvungen att gå hem :(

Ser fram emot nästa gång vi är med varandra.

Och nästa gång kan vi kanske vara lite

längre med varandra. :D

Carola är här nu. Hon mamma och pappa

ska bada bastu nu :D

Nu sitter jag och lyssnar på:

Code lyoko - A world without danger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0