I kista med Mona och Mandana!!! :D


Hej, Idag var jag med mina

favorit tvillingar Mona och Mandana!!

Jag vaknade kl:10.30 typ.

Jag gick och duschade och

åt frukost. Sen gick jag ut med Ludde.

När jag kom hem åt jag Nudlar. :P

Jag kollade när mitt tåg skulle komma.

Den kom typ kl:12.47 Så jag började

gå mot t-banan. Jag gick på tåget

mot kungsträdgården

och gick av vid Västra skogen.

Sen tog jag t-banan mot Akalla.

Jag hörde centrum så jag gick av där.

Och när jag kom upp för rulltrappan

så befann jag i Solna Centrum.

Så jag gick tillbaka igen och åkte vidare till

Kista. Sedan äntligen framme.

Jag hjälpte Mona och Mandana

att köpa presenter tror jag.

Sedan fikade och kollade i

spel affärer. Mona hittade två spel som hon ville

ha men dom var visst redan beställda så

om hon kom tillbaka om typ en time

och den som beställt inte hade kommit så

kunde hon få köpa dom.

Så vi gick och kollade efter en

fin klänning till mig.

Detta var det vi hittade i H&M:

Ok, Ser den bra ut eller ser den konstig ut?


Okej, Efter vi köpt min klänning gick

vi till Monki för att köpa Mandana

en kjol som hon ville ha :D

Detta var den:

Jag har samma men bryr mig ej :D

Den såg mycket bättre ut på henne!! :D

Mona gick tillbaka till spel affären men

han sålde den ändå inte till henne!!

Fet koko, Idiot kille i kassan!!!

Vi gick hem efter det. På vägen hem

köpte Mona och Mandana

sallad och en blomma till

deras mamma. :D

 

Haden en underbar dag med er!!

Puss och kram!! <3 <3 <3 <3

Dagen låt:

Green Day - 21 Guns


 



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Klänningen var hur fin som helst, du passade sjukt bra i den!! Fan vad snygg tjej!!!/ Ellen och Mimmi :)

2011-01-09 @ 18:59:11
URL: http://vibliraldrigsomdomfranstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0