Idag Tisdag


Men gud!! Jag är så jävla tröööööt!!!!!

Okej jag började fem över nio men ändå!!

Jag är så tröt!! Den här

dagen har varit seg!

Vi började dagen med musik, Vi kollade

på Alice i underlandet

(med riktiga människor.)

Den är bra :D

Sen hade vi lång tråkig

so, Jag hatar geografi!!

Sen var det lunch och vi

fick någon slags pasta med

ost och skina i, Det smakade ok

antar jag väll. Sen hade jag bild.

Vi sitter och gör gubbar det var ganska

roligt. :D Sen hade vi b-språk

det gick långsamt och gjorde inget.

Sen sista lektionen biologi!!!

Dööö tråkigt!! Alla pratade

och höll på med deras

mobiller, Man få huvudvärk

i den lektionen!!!

Stakars min lärare. Sen fick

vi läxa till nästa dag!!! Jag dör!!

Jag fattar inte ett skit!!

Så har min dag varit. Ska dricka något nu :D

Secret Princess- Sakurai Yua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0