Måndag = Skola :(

Yhoo, Idag har jag varit i skolan.

Dagen började med att jag vaknade lite

tidigare än jag skulle så jag gick och duschade

och sen fick jag stekta egg av mamma. :D

Sen gick jag till skolan med Jojjo.

Jag kom, Hade matte, Biologi, Svenska

och komp engelska. Det var skönt på

matten för det var helt tyst :D Skit skönt!

Det är inte ofta det är tyst i ett klass rum.

Biologin var pratig som vanligt, Svenska det samma typ.

Komp var okej antar jag. :D

Sen var det lunch och vi fick pyttipanna,

Önskade att vi fick typ stekta ägg med det.

Mimmi tyckte vi borde ha ketchup till det men.... :D

Sen hade vi So som jag somnade på,

Jag försökte faktiskt vara vaken men han visade

ändå bara bilder så jag tror det var ok. :D

Sen hade vi slöjd, Och idiot skrik tjejen

gick rakt på det jag nyss klippt och ritat ut.

Jävligt snällt, J*vla idiot!! Fan vad piss of jag blev.

OMG snälla kolla vart du går människa!!

Efter skolan gick jag hem och gjorde inget,

Tog en maka och åt för jag skulle till fiolen

tio i sex. Tack var bussen blev jag sen, Tack!!

Efter det åkte jag hem och jag såg Simon i 9:3

vid bussen, Han hade sin gitarr så jag

antar att han just hade haft lektion.

När jag kom hem pluggade jag och nu sitter jag

och dricker te :D Ska göra mig i ordning snart typ :D

I morgon ska jag med Moa till Blakis!!!


Dagens låt:

Bad boys – Alexandra Bruke feat. Flo rider



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0