Min helg

Nu i helgen har jag gjort:

Lördag: Dagen började med att jag sov,

när jag vaknade åt jag frukost med mamma.

Jag åt maka med ägg, och sen en med skina.

Jag drack te Earl gry. Min favorit

te typ. :) Sen gick jag upp till

mitt rum och var inne på facebook,

Kollade andras bloggar och sen kollade

jag på en Anime/Manga som

heter Shugo Chara.

Jätte bra :D

Jag åt igår dagens middag till lunch.

Det var gott. Köttfärs ''inbakat'' i bröd

typ. :D Sedan när klockan slog två

gick jag och gjorde mig i

ordning till ridningen.

Det var roligt på ridningen.

Fick ont i armarna efter det för vi hade

ridit och sträckt ut armarna hela lektionen.

Efter ridningen och middagen satt

jag och mamma i soffan och kollade

på Eclips. Den var bra, Men gillar inte

Bella. Sedan var den dagen slut.



Söndag: Denna dag började också med att

sova till klockan tolv. Sen blev man hungrig,

Om jag inte blev hungrig skulle jag

nog ligga där hela dagen.

Jag åt lunch/frukost och

sen sate mig framför datorn.

Efter ett bra tag tvingade mamma

mig ut på promenad.

Det var kalt, Blöt och halt.

Inte så mysig promenad om du frågar mig.

Sen kom man hem och gjorde fiol och

lite biologi läxor typ.

Sen satt man där igen vid datorn.

Min pappa kom hem från

sitt jobb. Och mamma & pappa

badade bastu, Jag orkade inte tuvär.

Sen var den dagen slut.

Dom här två dagarna kan man

säga att jag inte gjorde något. ;)

Och så var dagen slut.

Dagarnas låtar:

Shugo Chara! - Heartful song




Taylor Swift-Our Song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0