My wednesday

Hej, Idag ä det Onsdag. Det var fet skönt

jag fick vakna kl:09.45 men jag behövde

göra lite saker innan skolan men blev klar med

det dagen innan så jag glömde att ställa om klockan.

Jag vaknade kl:09.00 då.

Jag gick till skolan och det var ett gymnasium som

hälsade på och hade en konsert för oss.

Samgymnasiumet.


Jag tyckte den verkade intressant så

jag tog lite information papper :D

Sen hade vi lunch det blev potatis

och fet äcklig fisk. Sen var det biologi

det var ganska lugnt den här gången. :D

Man fick inte huvudvärk i alla fall. :D

Sen var det matte det var ok.

Och sist engelska vi gjorde föra

årets nationella prov. Det gick så där för mig

tyckte jag :D Sen slutade vi!! Vilken skön dag asså!!

När jag kom hem gjorde inget speciellt.

Sedan gick jag till Fiolen, Man känner sig typ

efterbliven i den gruppen jag går i men jaja.

Jag träffade Diana, Mona och Mandana idag!!!

Fick nya konstiga finna låtar idag.

Mona och Mandanas mamma var snäll

och körde hem mig!! Tack!!!

När jag kom hem så åt jag potatis bullar

och köttfärs, Det var en rolig blandning

men gott. Sen fick jag hjälpa mamma

med henne nya mobil, En Iphone 4!

Fan vad jag är avundsjuk!! Varför

valde jag inte den för!!

Åk tillbaka i tiden!! Hon fick den av jobbet!!

Jag vill också ha!! Måste vänta i 4 år!! :'(

Efter det gick jag och övade på min fiol typ resten

av kvällen. Det var min Onsdag. :D

Det är roligt att kolla på dom som är ihop. :D

 

Dagens låt:

Mike Posner - cooler than me



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Tack så mycket! =) Jag vet inte vart den finns att köpa, jag fick den i julklapp ...

2011-01-27 @ 15:56:12
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0