Sjuk på en lördag.

Hej, Känner mig inte så frisk idag.

Jag vaknade av att ha skit ont i halsen,

Så jag gick ner och drack te.

Sen gick jag och typ sov igen.

När jag vaknade igen så sate jag mig

och läste min nya bok fallen ängel

som jag köpte igår.

Juste orkade inte skriva igår men...

Fredag:

Skolan gick tick tack, tick tack

sen gick jag till ica maxi

för att köpa Mona och Mandanas

presenter. Visste inte vad jag

skulle ge dom men det blev ett par varsin

örhängen och två filmer.

Jag köpte till mig själv boken fallen ängel

och två filmer:

Dirty dancing två



&

Step up


Ingen fara allt var på rea. :D

Hoppas dom gillade deras presenter.

Sen kom dom och vi stack till simhallen

det var roligt :D hoppas vi kan göra

flera saker. :D Efter det stack jag

hem åt middag och sen kollade jag på filmerna

fast hann inte se hella step up för jag fick

en jävligt stor huvudvärk så jag gik

helt enkelt och la mig. :D

Nu till lördag igen:

Efter jag läst fem kapitel ur

Fallen ängel pluggade jag so,

och lite lite no. Nu ska jag kanske öva

lite på min fiol fast har fått huvudvärk igen.

Så ska typ sova först. Hoppas ni har

det friskare en jag :D Puss <3

Dagens låt:

Lena - Satellite (Germany)


Kommentarer
Postat av: Mandana

Dina presenter var jätte fina och filmmerna var också bra hoppas du mår bättre snart :-)))

2011-01-29 @ 22:32:10
URL: http://lunnartics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0