Slö dag typ. :D

Idag har jag bara slappat typ. :D

Jag hade fet konstiga drömmar.

Typ en som det var två hästar i.

Den ena var svart och den andra

vit. Dom var jätte arga på mig för

någon konstig anledning.

Nåja, Idag har jag varit

inne på internet och läst

manga och kollat inne på

facbook. Sen har jag

gått till Sundbybergs bibliotek

och lämnat böcker och lånat

nya. Den första heter

SIFFERDJÄVULEN.

Jag valde den boken för

jag hatar matematik.

Sen lånade jag en bock som heter

MIN FÖRSTA STJÄRNBOK.

Den valde jag för jag gillar att

stjärnor :D

Efter att ha varit i biblioteket stack jag till Lindex och köpte

lite underkläder, Sen gick jag till Åhlen och köpte inget.

Sen till Bokhandeln och köpte två sudd. :D

Jag fick nyss en jätte gullig

mössa av min underbara farmor. :D

Den passar bra med min poncho. :D

Klockan är nu kl:18.00



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0