Solna idag :D

Hej, Idag vaknade jag

typ vid kl:11.55 eller så.

Jag tänkte att nu är

det väll ändå dags att gå upp. :D

Jag sms:a Frida och

frågade om hon ville

göra något. Jag åkte till Solna

och där träffade jag med

Frida, Olivia och Denise. :D

Vi fikade på Café Expresso.

Fast jag tog inget.

Det här är bilderna jag tog:

Denise! <3

Olivia! <3

Frida! <3

Jag och Olivia!! <3


Efter vi hade fickat,

Gick vi till Lindex.

Jag och Frida hittade två

hår spännen som vi blev lite

kära i:

Frida och Olivia åkte hem till

Frida för att kolla på film :D

Denise och jag stanade kvar och

kollade lite i affärerna. :D

 

Jag köpte örhängen.

:D   <3

 

Röd fin tröja för typ 79 kr eller så :P

Idag var en underbar dag. ;P

Tack my friends :D

Fick visserligen huvudvärk efter att

varit i Solna. :D <3

Nu är jag hemma och kollar på

Yu Yu Hakusho Episode 107

Den är sååå bra.

Ok jag vet det är manga,

but that is what i love!!

 

Dagens låt:

Daniel Adams-Ray Gubben i lådan





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0