Torsdag, Fallen Ängel :D

Hej, Hej!!

Idag är det torsdag, Dagen var väll

helt ok. Vi började med komp engelska

jag satt och skrev min svenska novell

och läste Mimmi's engelska läxa :D

Sen hade vi Svenska då skrev jag klart

min novell. :D Sen hade vi håll timme.

Jag, Jojjo, Frida, Denise, Olivia, Angelica,

Bea och Jessica gick till bilden för

att fortsätta på våra ''gubbar''

det var roligt :D Chalida satt och

målade. Sedan hade vi matte, Tyst och lugnt :D

Sen blev det lunch, Jag, Olivia och Frida typ sprang till

matsalen för det var pannkakor. Det var bra för efter ett tag

blev det fullt och så...

Olivia gick hem för hon mådde inte bra.

Sen var det idrott och vi hade handboll, Inte så roligt

om man nu får säga så. När jag kom hem

hade jag fått lösenordet till gymnasium saken. :D

Sen åkte jag och mamma till Åhlens och då fick jag

en klänning, tre tröjor och ett par strumpbyxo & en BH. :D

Allt på rea!!!

En blå, Jätte fin tröja nr 1 :D

Min klänning okej man ser inte så bra.

tröja nr 2

Tröja nr 3 :D

Mina strumpbyxor :D

Sorry vissar inte BH.

Sedan åkte vi och köpte mat, Där såg jag en bok

som heter Fallen Ängel av Becca Fitzpatrick. :D

Handla om:

Precis som Bella i Twilight dras till Edward, faller Nora handlöst för den mystiske Patch. Och plötsligt befinner hon sig i en uråldrig kamp mellan de odödliga.
För att pojken hon älskar ska få sina vingar tillbaka måste Nora offra sig själv. Men kommer han att tillåta det?

Med sitt hånfulla leende och ögon som ser rakt igenom henne, fångar Patch omedelbart Noras uppmärksamhet. Om än mot hennes vilja och absolut mot allt bättre vetande.
Men efter en rad obehagliga händelser, vet Nora inte längre vem hon kan lita på.

Patch dyker upp överallt i hennes liv, och verkar dessutom veta mer om henne än till och med hennes närmaste vänner gör. Nora måste välja; ge upp sitt motstånd och bli hans eller fly så långt bort det bara går. Men när sanningen om Patch börjar gå upp för henne är det för sent att fly...

 

Jag ville ha den men jag köper den nog i morgon

för kunde inte be mamma att köpa den till mig.

Vill inte bli bortskämd. :D

 

Dagens låt:

Down - Jey Sean Ft.lil Wayne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0