Vad gör man på en lördag?

Konnichi wa!!

Idag vaknade jag klockan 10.00 eller så.

Jag gick upp och klädde på mig sen åt jag

frukost. Sen var man tvungen att åka till öppet hus,

Jag var på Stockholms Estetiska gymnasium,

Där träffade jag Denise och Olivia. Det verkade

väldigt trevligt där, Killen jag snackade med såg

väldigt läskig ut, Men jag kom på att jag hade

sett honom förut och det var på gymnasium mässan :D

Han hade typ piercing överalt.

Men han visade sig vara schyst. ;)

Efter det åkte vi hem och jag mådde illa

av att behöva åka bil direkt på morgonen så

jag typ låg ner i bilen :D

När jag kom hem åt jag i gårdagens

middag typ, En liten köttbit och en pitzza

bit :D Sen ska man till ridningen. Jag fick

rida Brole JR. Han var jätte duktig,

Lite slö kanske men aja. :D

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn,

Sen hjälpte jag mamma att packa upp det

hon handlat. :D Hon hade köpt chips till mig!!!!

Nu sitter jag och kolla på Code lyoko och

alla andras bloggar :D Är inne lite på facebook

och så. Skriver min novell till svenska och ja :D

Sitter och dricker te också :D

Olivia hade lagt upp gamla bilder på Facbook:

Jag kan inte ens koma ihåg när hon tog dom. Wintas fest fick jag reda på nyss :D

Kawaii!!

Asså gud, Jag ser ut som en potatis här!!

Dagens låt:

Taio Cruz - Higher Ft. Travie McCoy


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0