Deprimerande inlägg......

Okej vet att det här inlägget

inte kommer att vara så roligt

och är ganska deprimerande,

måste inte läsa....

 

Någon: men varför skriver du det då?

Jag: För att jag behöver skriva ner det.

Någon: Men varför gör du det här

och inte i en dagbok eller så?

Jag: För att jag är lat :)

 

Mitt minne börjar svika

mig redan nu....

Kommer knappt ihåg ibland vad

jag preciss har gjort.

Önskade att mitt minne var mycket

bättre på att komma ihåg saker

för länge sedan. Det är som ett stort håll

mellan sexårs upp till 5.....

Kommer ihåg småsaker men de

flesta är det jag inte vill kommaihåg. :(

 

Trying so hard some time but it

doesn't always work,

trying to exercise

but is to lazy to do anything,

I know it is my own fault and feels sad

beacuse of it. I relly want to

but need a reason to come

to train. Need to know that someone

ellse is waiting for me there....

Me in the dark world

once again, Thought I was free

from it but it seems to

have come back again.....

Whay oh whay I wonder.....


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0