Finland, vill hem, country road.

Hej idag är det lördag.

På torsdag morgon är jag hemma

i Sverige igen. :D Spelar plump

med familjen. Det har varit

otroligt varmt här. Det blev lite kalare

senare. Idag har jag inte gjort så mycket.

Längtar hem, till kompisar,

mitt rum, min säng och mitt

privata liv där alla inte ropar på

mig hela tiden.

Jag måste säga att det är otroligt

irriterande. Man ska alltid vara med

på allt tuvär :(

Ramse (hunden) går efter en hela tiden!

Jag skulle kunna ha en sådan tatuering på riktigt

fast tror inte jag ska göra en på riktigt. :D


Country road from whisper of the heart.

I dreamed of living
Alone but fearless
Secret longing
To be courageous
Loneliness kept
Bottled up inside
Just reveal your brave face
They’ll never know you lied
Chorus:
Country road
May lead me home
Know I belong there
All on my own
Destiny calls
Motionless, I stall
Know I can’t go
Country Road
No matter how dark
The world’s inside me
I’ll never stop to show a tear
That I’ve shed
But now I have to walk so fast
Running sprinting to forget
What is lodged in my head
Chorus
Country Road
La la la la
You’re a good friend
I’ll never know
Same tomorrow
Regret and sorrow
Can’t take you home
Country Road




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0