Fredag, Vilat :D

Hej, vilat mycket idag.

Ärligt så har jag inte gjort något typ.

Bara suttit och stirrat. I morgon får jag nog

göra mycket mer en det jag gjort idag,

det ser nog föräldrarna till :D

Aja glad för det. Om det inte hade varit

för dom skulle jag nog vara fet nu XD hahaha.

Okej jag vet inte roligt men aja......

Fet uttråkad men vad ska man göra?

Jo jag har damsugit mitt rum,

ni vet jag behöver knappt städa hela

rummet utan att se skillnad. Jag flyttade runt

lite saker men det var det typ.

Jag tror det är dags att se vad jag har i garderoben

snart. Mamma tycker det ser ut som om jag

bara proppat in en hel massa kläder

och det har jag nog......

Gillar att inte rensa för jag slutar ändå

med en massa kläder......

Sen vill man köpa mer och mer kläder

och behålla de gamla. Värkar som om man

inte får ha mera plats en den garderoben som

man fått hahaha XD Antar att de flesta vet vad

jag menar. (Okej kanske inte är den första

ni förväntade er att höra detta av) eller kanske

är jag det. ;) Jag har lust att gå till SF-bokhandeln

men har inga pengar på mig :( måste vänta tills på

måndag då får jag min månadspeng......

Följde med mamma för att köpa matt

men vi åkte förbli Åhlens

och Lindex och det råkade vara

lite rea där :D Fick ett par svarta fina

klack vardag skor från Åhlens

och två bikinins från Lindex. :D

Vi åt spätt idag fast pappa tog ur alla

kött-, kyckling- och räkbitar så det var

det med spättsen XD Imorgon åker

pappa till ett par kompisar ett tag

och då ska jag och mamma ha filmkväll :D

Ska bli mysigt. Sorry pappa

men ska bli skönt att inte bli skrämd

av dina plötsliga snarknings attacker

när man ska på toa. :D Ett nytt kapitel

av Gakuen Alice kom ut idag!!

Oj sorry alla märkte inte att

inlägget blev så långt på längden....

Okej, XD här är bilder:

 

Åhlens 200kr halva priset

av rea prisett XD

 

Lindex. Oh blue ocean!!

Sorry kommer inte ihåg hur mycket

den kostade.

 

Lindex. Flower power!!

 

Lindex, Socks.

Rosa med svarta prikar,

Svarta som det står Happy på,

Grå, vit randiga med rosetter på. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0