Hej, igen. :D

Hej, igen!! Sorry att jag inte har bloggat.

Jag fick hög feber igår och hade ont

i ryggen och revbenen så.....

Har varit lite halv sjuk hela veckan, men

man måste till jobbet så att man får PENGAR :D

Fast det gick bort efter en dag :D Skönt

vara orolig för mamma sa att jag kanske hade

fått lunginflammation. Men jag tror inte jag har

det, just nu har jag bara ont i halsen.

Nu är det slut på veckan det är dags för

Fredags mys. Jippi äntligen är arbetsdagarna över!!

Fast det blev inte mycket fredags mys igår dock.

Det blev mer av en blandning av att jag frös och

blev varm och sen frös man igen.

Åh ni som vill veta om jag någon

gång fryser?

Svar: Jag fryser när jag är sjuk. :D

Ska vara med Katarina idag :D Vi sa till grönan

och kolla på någon konsert :D

Ska duscha och kanske röja up mitt rum.

Så nu kommer bilder på kläder som

jag inte skulle ha något emot att ha :D

Floral sommar klänning.

Väldigt söt och fin färg :D


Små detaljer för Floral sommar klänningen.

Blue overlay dress.

Tyckete den såg lite konstig ut i början

men sen tyckte jag att den såg söt ut.

Off shoulder blue dress.

Väldigt söt!

Angel sleeve dress.

I blå, väldigt söt  fast jag tycker:

Angel sleeve dress.

I råsa såg bätre ut på något sätt :D

Off shoulder polka dress.

Såg lite rolig men vacker ut :D

Har trevlig färg. :D

Tan Shirred waist dress.

Väldigt söt och lite häftig ut :D

Poncho dress.

Väldigt fin och ganska rolig :D

White lace dress.

Avslutnings klänning? Konsert klänning? :D

Halter tie dress

Vädligt fin och såg skön ut att ha

på sig :D

Blue evening dress.

Snygg & vacker!!


Ruffle vest top.

Snygg vardagligen :D

Pruple string sleeve top.

Väldigt snygg :D

Antique pendant.

Vacker :D För £ 3.99


Skeleton Chain :D
Också för £ 3.99.
Rollig :D Hahaha XD

Finns att köpa på:

http://www.cutejapanesefashion.com/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0