Katarina och sommarkrysset.

Hej, hej!!

Har varit med Katarina.

Vi träffades i Solna lite senare än vad

vi hade tänt oss. Men aja. Sen gick ''vi''

och åt. Katarina hade redan ätit......

Jag åt en ostburgare och kötet

var någorlunda större än brödet.

Sedan åkte vi till t-centralen och fick reda

på att det var en trasig spårvagn lite längre fram så

Jag och Katarina gick ända till bron och då såg vi en

spårvagn och sprang till den och tryckte in oss

där. Sedan när vi kommit in på grönalund så

gick vi till scenen där sommarkrysset skulle filmas.

Vi gick och köpte glass och sen stod vi längst fram

vid scenen där dom intervjuade kändisar osv.

Klara sa att hon såg mig på tv:n :D

När jag kom hem så kollade jag och man

syntes inte mycket, Fast Katarina gjorde

det :D Japp så där stod vi :D

Gjorde av med 115kr den dagen. :D

 

Här kommer bilder:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Monikers och Septemers skor.

 

 

 

 

Det var det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0