Lördag, Kista med mamma :D

Hello everybody!!

Idag har jag sovit otroligt

skönt :D Gick upp

och fick höra att jag kunde skippa

frukost och gå över till lunch för

mamma bjuder på lunch i Kista.

Men först ska vi till second-hand affären,

där hittade jag tre manga böcker för 10kr/st

Hunter X Hunter 1-3 :D

Sedan åkte vi till Kista,

Jag åt risnudlar med pannbiff.

Gick runt lite grann och kollade.

Kom hem med en klänning från

Monki för 40r och en tröja

för 60 kr. En sorglig nyhet

var att klänningen från butiken

desigual var BORTA!!!!!!

Det var så sorgligt :'(

Ville ha den!!!!!

Aja the early bird catch the worm. :'(

Sorgligt nog.....

Jag fick mitt Pandora armband fixat dock :D

Mamma fick lite

saker och vi gick hem klockan tre.

När vi kom hem så hörde jag musik ut ifrån.

Gick senare och kollade vad det var.

Provade min klackskor samtidigt gick inte

så underbart hahahaha XD men men

övning ger färdighet som pappa säger.

Sen när mamma kommit

hem från Ursvik (hon gick feman.)

Okej borde gått den jag med

men jag är en lat mulvad. XD

Så åt vi igår dagens matt och

ska klockan åtta kolla på NausicaÄ :D

 

 

 

 

 

Här är några berlocker

jag inte har något emot att

ha på armen :D

Pandora Bell.
350kr.

 

Pandora Ros med rosa sten.

430kr

 

Pandora blomma med

månadssten September.

695kr

 

Pandora hjärta grå

430kr

 

Pandora mum 695 kr

 

Pandora dad 695kr


Pandora blue cross 350 kr.

 

Evig vänskap 430 kr

 

Hängande fyrklöver,

grön 430 kr

 

Tussensköna 520 kr

 

Moonstone 350kr

Fantasi, vita stenar 430 kr

Livia, månsten 430kr

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0