Mån, första dag på sommarjobbet

Hej alla XD.

Första dagen på sommar jobbet var

okej. :) Barnen var okej förutom två små killar,

speciellt en utav dom som drev mig

till vansinne!!!! Vi var ute och lekte med dom

ett tag. Åt lunch med dom och fick sedan

30 min paus. En ''fröken'' där behöver seriöst

ledigt. Hon stressade hela tiden och var ganska otrevlig.

Jag mötte nya människor. Vi var 7 sommar jobbare

där. 6 tjejer och en kille. Astrea, Dayana, Tove,

Samuel, och två till som jag tuvär

inte kan komma ihåg namnen på just nu.

Dom alla var väldigt trevliga. Dayana

hade gått på Engelska skolan, och kände

eller visste åtminstone vilka Filip, Ciara och

Julia var. :D Vi pratade lite, lekte med barnen osv.

Jag måste säga att jag mycket hellre hade varit

på Ekbaken. Tiden gick någorlunda fort men

inte så som jag tänkt mig.

Nåja här kommer bilder:

En klänning jag fått av mamma.

Tycker den är jätte gullig :D

 

Kläder som jag har på imorgon :D

Ett linne och ett par kort byxor XD.

 

Skorna jag köppte i går :D

 

The sims 3, var helt ok.

Man kan klarrt göra mycket mer på

PC men aja....

 

Very very sweet,

Den är jätte bra!! Kan nästan inte vänta

tills nästa bok kommer ut!!


Handlar om:

Chuyosi har alltid varit lite av en bråkmakare tills den

dagen hans farfar fått order om att få ordning på Chuyosi.

För att få pli på Chuyosi skickas han på ett uppdrag att söka sin

familjs bakgrund och rötter. Chuyosi för till Korea i si sökan,

där han finnes flickan Very som han snart kommer rätt nära.

 

Manga fans, läss den!!

_____________________________________________________________________________________

PS

Vaa!!!! Men det är typ 30 dagar kvar

tills ni kommer hem!!! :'(

Buuu!!!! :(

Förresten ni har inte hitat

Princess debut eller?

Till Mona och Mandana

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0