Söndag, gjort typ inget.....

Hej hej!!

Idag är det söndag. :D

Har gjort typ inget. Suttit vid

datorn och kollat på Yu yu Hakusho

och Naruto. :D Sedan gick jag en promenad

runt lötsjön. :D Sedan gick jag till Moa och Carola,

och fikade :D Lussebullar och pepparkakor.

Sen när jag och Moa bara satt där i köket

och föräldrarna var i vardagsrummet,

så ramlade plankan från taket

(dom renoverar deras kök)

där var jag och min pappa just suttit,

Man blev väldigt förvånad.....

Moa städade sitt rum så jag fick ett par

skor, en väckarklocka och en panda.

När jag kom hem sa jag hej till Natalie

och då fick jag tatuerings godis av henne från

Thailand med Hello Kitty på.

Ska till Grönalund igen i morgon!!!

Provade och så här blev det:





hahaha lite roligt XD


The Panda!!



Väckarklockan!! :D

Sorry orkar inte ta up min skor. Tar kort på
dom en annan dag :D XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0