Tis, Ont i ryggen och tröt

Hej, min andra dag på sommarjobbet

var okej. :D Dom pratade mera med en,

eller vad man nu ska säga. För det mesta den

dagen var jag med 6 åringen Lin.

Hon ville att jag skulle bära henne hela tiden.

Jag läste 6 böcker och 4 historier som jag

fick själv komma på. Jag fick sitta och äta med

den läskiga fröken (vad hon nu hette.)

Annars var dagen bra :D

På vägen hem stötte jag på Enzo och

Wikman och någon till. Dom var tydligen

ute på promenad med deras hundra.

Dom var jätte söta. Wikman jobbade visst

på Ängskolan (elektrike.) Blev lite förvånad.

Okej den där tredje sa hej till mig,

men jag kan inte komma ihåg vem han var....

Sedan stötte jag på Johan, hans mamma och

hans syster. Dom var ute på promenad med

deras hund. :D

Sedan kom man och och satte sig vid

datorn ett tag. Ska på Harry potter i morgon klockan

6 typ :D Ska bli spännande!!!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0