Tisdag, Love can be blue or red.

Pokemon + Maja + Johan= pokemon freaks. skojar ;)

Hej igen :D

Idag är det tisdag.

Jag har kokat nudlar med ägg till lunch.

Blev faktiskt ganska gott :D

Sedan gick jag till Johan och vi spelade

Pokemon black och Pokemon white.

Vi gick ut med hanns hund. Och sen klockan

4 eller så, så gick jag hem.

Efter att ätit tacos till middag så

visade jag Natalie (Eriks flickvän)

min manga samling. Hon lånade några.

Erik har sagt att jag kan få hans mobil när

han köpt en ny!!!! Yess!!! Större skärm

mer appar :D Fan vad skyst.

Om jag får den ska jag prata

med honom med ett stort leende!!

Mohahahahaha!!

Nåja det är typ det idag.

I morgon ska jag på Grönan!!!

Eftersom det inte var så passande

väder igår.....

I morgon blir det

för det mesta soligt med 24°C

I …..... You

 

a) hate d) like

b) love e) want

c) miss    f) can't live without

 

 

Verry beauteful!!

The blue angel,

The blue butterfly,

Ande the blue bird,

together thay make the blue ocean.

(I know it's defenetly not true

but it sounded good. :D)

 

This is what you think when

you are happily in love:

But when it ends you think:

 

And afer that you think:

With tears in your eyes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0