Torsdag, film shoppat :D

Hej, idag sov man gott :D

Vaknade gick och åt lunch för klockan

var nästan ett, sedan gick jag till sumpan

och gick in till Åhlens. Det var halva

priset på rea priset. Jag köpte

ett ''paket'' med Hayao Miyazaki

& Yoshifumi Kondo filmer.

Det var fyra filmer i:

Porco Rosso



Laputa slottet i himlen



Om du lyssnar noga



NausicaÄ från vindarnas dal




Efter det gick jag och letade

 

efter Webhallen, som tog ett

bra tag att hitta.... och som inte

var värt tiden och värmen som man

kände.... Kom dit och tänkte att jag skulle

kolla runt lite men nej det var ett ställe

där man skulle ha beställt sina varor....

Aja, sen gick jag och köpte

dricka och såg två filmer

för 99kr

The imagin arium of doctor parnassus



Månprinsessan




Sen gick jag Stockholms stadsmission

köpte Scooby-doos spökhistorier.

Råkade välta ner en lampa där för

40 kr men dom sa att det inte gjorde

något fast kände mig ändå lite nere för det....



Sen gick jag hem :)

Åt wok till middag. Kyckling wok alltså :D

Sedan tittade jag och mamma på

Laputa slottet i himlen.

Den var väldigt bra :D

Har sett den förut men det var

ett tag sen :D

Ska sova snart....

Gud någon gick ut genom vår

grind och först sa mamma att det inte

var någon i familjen så trodde det var

ett spöke, någon skum typ eller ah någon annan

läskig person, fast sen sa hon att det vist var Erik.

Vilken tur....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0