30 Juli Finland, flickan i rött.


Hej, är fortfarande i Finland.

Sitter och bloggar och ska snart läsa

''Tretton skäl varför.''

Jag började i går kväll och kan nästan inte

sluta läsa den.

Jag har läst 164 sidor och det är 202 sidor.

 

I går ungefär vid lunch tiden läste jag en bok som

heter Flickan i rött. Av: J.C Burke.

Den var jätte bra. Jag föreslår att läsa den.

Handling:

Evie, 16 år, kan se saker som inte andra kan se.

Hon försöker dölja det för sin omgivning och låtsas att

hon är som alla andra. Men utan att veta hur det går till börjar

Evie teckna ansiktet av en främmande flicka.

Flickan kräver hennes uppmärksamhet och går inte att skaka av sig.

Hon försvinner inte hur Evie än försöker.

Dessutom har hon på sig Evies röda vintagetröja.

När Evie får se flickans ansikte på en försvunnen-affisch

inser hon att hon måste finna svaret.

Vem är flickan i rött?

 

Det här är en spännande thriller med övernaturliga inslag.

Det är ett härligt driv i boken och spännande

ledtrådar gör att man bara vill läsa vidare.

Hoppas ni också gillar den.

Juste om ni vill låna den på biblioteket så

kan det ta ett tag. För jag åker hem om

en vecka typ :D Fast det kanske finns flera ;)

Aja det var ett tips från bokmallen. :D

 

Om en dag så kommer Familjen

Ricklesf hit. Det är ett par kompisar

till vår familj. Monika och Torsten och

deras jätte hund Ramses.

http://www.youtube.com/watch?v=7tio_ZmHf4Y

 

Tack att ni läser min blogg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0