Balen!!! <3

Balen gick väldigt fort.

Man råkade gå för tidigt till

frisören och sen när man var klar

så gick man runt och var jätte nervös.

Man sminkade sig och fick hjälp av

Frida. Sedan gick man hem. Pappa hittade

först inte nyckeln till motorcykeln så då fick

man ännu mer panik. Men sedan hittade

vi den. Man åkte in i duvbo och hittade först

inte Eriks hus. Men sedan gjorde vi det.

Han kom, jag fick en ros och sedan togs

det foton. Sedan åkte man iväg. Vi åkte

en sväng och sedan kom vi dit. Vi

väntade på att flera skulle komma.

När alla hade kommit och föräldrar

hade tagit foton så gick man upp för röda

matan. Vi åt middag och den varade i två timmar

typ. Lärarna höll tal och delade ut diplon.

Dom sjöng och vi hade det roligt :D

 

Sedan gick man till aulan, musiken

var usel i början. Men den blev bättre.

Erik och jag började dansa och sedan

var typ alla i gång med mycket bättre

musik. Det var jätte varmt. Det blev

äckligt på golvet för folk kastade

dricka överallt. Man gick ut väldigt mycket

osv. Dansade bugg med Henrik en gång.

Dansade med tjejerna och Erik

då och då. Sedan så gick man till

efterfest i duvbo parken. Var inte

så jätte roligt men ändå :D

 

Bilder:

Jag och Erik

Jag och Jojjo

Filipa och Sebbe S

Din och Jojjo!!!

Enzo och Moa

Vackra Frida!

Krille!!!

Fanny!!!

Jocke

Erik!!!

Enzo!!!

Mimmi och Jojjo!!

Förlåt men det var väldigt äkligt.

Förrät


Vackra Denise!!

Vackra Jojjo!!

Torkel!!

Fick kött med massr av peppar på.

Var jätte gott och potatis.

Jätte god efterrät


Hade så himlans roligt!!!!
Love everyone!!!
Så vackra alla är!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0