♥ Kärleksveckan dag 2♥

Kärleksveckan dag 2:

Idag är det onsdag, vi började klockan

kl:09.00 Jag vaknade av solskenet

och steg inte upp för att klockan var då sju.

Men jag somnade om och när min väckarklocka

ringde så ville jag bara ligga kvar.

Till slut kom jag på att jag var tvungen att gå upp så.....

Aja, kom till skolan hade bugg. Det var roligt,

plus man fick dansa med typ alla killar

(som var där) man pratade med dom som man

aldrig typ sagt något till. Så det var roligt :D

Okej, jag fick en känsla av att jag skulle få dansa

med Melker i dag och tänka sig han var

den första man ska dansa med.....

Man börjar undra om han ens minns att vi har dansat

bugg förut. För han ''lärde ut'' hur man gör med

armarna.... aja lika koko som vanligt.

Sedan hade vi (arbete i grupp)

Hamnade i musik till balen när vi ska äta,

fast skulle egentligen till dekorations gruppen.

Men jaja, det var jag, Denise, Alice, Erik, Olivia

och Klara typ. Vi kom på lite låtar men det var några

som verkade vara missnöjda, men då kan dom väll vara

med i den gruppen i så fall, kan man tycka.....

Jag blev lite sur på att Romina slog upp dörren rakt

in i ryggen på mig, hon visste förstås inte att jag stod där

men hon kan väll åtminstone be om ursäkt!!!

Whatever, men de andra sa att det är så hon är så.....

Sedan var det äcklig fisk till lunch,

sedan dansade vi foxtrot,

det var lite pinsamt....

Man stod så himla nära ens partner,

plus jag hade ett stort problem,

NÄSTAN alla killar var så långa att jag hade

lite problem att nå upp till deras axel.

Okej inte alla men ändå.....

Nästa gång ska jag ha högklackade skor på mig

när jag ska dansa.....

Men annars har det varit toppen dag.

Ahhh juste en till sak som gjorde mig

förvånad var att Henrik 9:3 frågade

vem jag skulle gå på balen med???

Det var underligt trodde han redan visste....

Klara sa att det var för att börja en diskussion,

det är den möjligheten men det var ändå lite konstigt...

Det var det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0