♥ Kärleksveckan dag 3♥ Happy birthday!!



Lins problem:

Ah juste, i går när jag

gnuggade mig i ögat så försvann

min lins. Jag kollade efter den,

men jag kände att den var fortfarande

i ögat. Så jag gick ner till pappa om man kunde

få linsen bakom ögat och då sa han ja...

Först tänkte jag, okej nej han skojar bara.

Så jag gick till mamma och frågade hon sa

också ja och då tänkte jag, herre gud!!

Då har min lins fastnat bakom ögat!!!

Så jag sa till mamma och kolla,

hon hittade den och tog ut den åt mig.

Men shit vad räd jag blev av att den kanske

kommer att sitta där för alltid!!

Hej, idag är det torsdag.

Vi gick runt i medborgarplatsen och

svarade på frågor idag. Det var skit tråkigt

och jag kan inte förstå vad det har med kärleksveckan

att göra. Då dansar jag igen istället.

Aja vi svarade och sen när vi kom till slutet

så satt vi ner och åt och solade lite.

Efter det åkte vi hem till Jojjo och badade i hennes

pool, vi solade också. Det var jätte skönt!!

Aja det var det :D

 

Grattis Mona och Mandana!!!

Love you girls!!!!

Mona

 

Mandana

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0