♥ Kärleksveckan ♥

Idag är det måndag.

Jag gick upp och åt flingor och en tomat

till frukost. Sedan gick jag till skolan,

vi hade musik som första lektion. Då

fick vi kakor och te/kaffe och kollade på vår

musikal :D Det var roligt och lite pinsamt.

Sedan så hade vi so, gjorde typ inget, jag

åkte hem för att hämta fiolen.

Sedan gick jag, Jojjo, Jessica, Olivia,

Alice och Denise och åt på food court.

Jag och Jojjo delade på en pasta carbonara.

Väldigt gott, sedan gick vi tillbaka till skolan.

Vi hade filmfestival, vi kollade på allas filmer

det var väldigt roligt :D

Gruppen so jag var i van diplon för

bästa ljud, tydligen :D

Sedan hade jag övning in för skolavslutningen

(fiol) och Denise var inte med för hon hade glömt sitt

instrument, så jag var ensam med bara killar!!!

Inte roligt!! Plus jag spelade fiol!!! Så pinsamt :'(

Aja, klockan 18.45 ska jag till hallonbergen och skriva

på avtal för sommar jobb typ,

Det var väll det.

 

Schemat för kärleksveckan som börjar i morgon:

 

Onsdag 7/6 :

 

kl: 09.00 – 10.15 9:3 + 9:4 Bugg,

kl:10.30 – 11.45 9:3 + 9:4

Arbete i grupper.

 

Lunch

 

kl: 12.45 – 13.45 9:3 + 9:4

Arbete i grupper. K404, k407

 

Kl: 14.00 – 15.00 9:3 + 9:4 Foxtrot

 

Torsdag 8/6:

 

kl:10.00 – 15.00 Klasskamp! Samling alla

klasser på stor trappan, ta med egen matsäck.

 

Fredag 10/6:

 

kl:09.00 samling alla på skolgården för rosträning.

Därefter arbete i grupper hela fm. K404, K407

 

Lunch

 

kl:13.00 – 14.30 Fotboll IP Åk 9 – lärarna.

Måndag 13/6:

 

Kl:09.00 – ca 12.00 Städning och utvärdering klassvis.

Därefter arbete i grupper samt dekorering in för kvällen.

 

Kl: 18.00 BAL!!

 

Tisdag 14/6:

 

Kl: 10.00 – ca 14.00

Hela åk 9 samling i Hagaparken för mys och piknick.

Te med egen dryck!

 

Onsdag 15/6

Kl: 09.00 Avslutning :D


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0