Lördag, two days untill the prom

Hej, nu är det lördag igen :D

Känns inte så mycket som det,

men idag gick jag upp klockan nio för

att åka till Solna centrum och köpa

smycken till balen. Jag köpte ett

par örhängen, halsband och hår ''pinnar''

på köpet fick jag en väska.

Sedan köpte jag ett par byxor.

Sedan åkte jag till ridningen och red.

Snart ska jag till Frida och äta pitzza typ :D

Mmmm gott :D

I fredags så hade vi rostränning

de små var så gulliga :D

Sedan fixade vi sånghäftet klart :D

Sedan så var det fotboll 9:orna

mot lärarna. Tuvär så van lärarna :(

Sedan stack man hem till Jojjo och badade,

skönt :D

 

 

Bilder:

Byxora :D

Me :D

Köpte en USB Fan, jätte roligt

och skön när det är varmt :D 49kr på klas Ohlson.

Hair pinn :D

Den finna väskan :D hahaha

Lånar från mamma :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0