Söndag, one day from prom :D

Söndag idag :D

Igår så gick man en promenad

med tjejkompisarna.

Jojjo, Jessica, Denise, Olivia och

Frida. Vi gick runt i duvbo och stannade

vi Duvbo skolan. Filip från duvbo kom till

Duvbo skolan och spelade basket

med några andra småkillar. Det var roligt

att se honom igen, fast han är fortfarande lite

konstigt och högljud. Sedan kom Ciara och

spelade också basket. Det var väldigt länge sen

jag hade sett henne. Det var roligt att se henne igen :D

Man förlorar kontakten med sina gamla kompisar

det är väldigt sorgligt.

Idag ska jag typ gå upp för Ängskole trappan

med Frida för att öva lite :D

Hahaha undrar hur det kommer att gå...

Herre gud det är i morgon som det är bal!!

Ska bli jätte roligt och att få se de andra också.

Jungfrun

den 12 juni

VARDAG:

Passa på att ta hand om dig själv idag för du kommer sedan inte ha tid till det mer den närmaste tiden.

KÄRLEK/RELATIONER:

Kanske deppar du lite idag men framåt kvällen kan det finns öppningar som väntar.

PENGAR/ARBETE:

Du arbetar enträget och nu bör du bli uppskattad för ditt jobb. Pengar kan du komma att få gott om.

DAGENS CITAT:

Roger Moore - Hur det är att spela James Bond? Tja, ibland bär jag vit smoking, ibland svart.

LYCKONUMMER:

28

Fin fast mindre på axeln typ. (Vill inte

tatuera mig men...)

 


Cool!!

 

I LOVE YOU

in chinese

 

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0