Torsdag, vara med Mandana och Mona + Duvbo.

Hej, i torsdags så gick det långsamt.

Satt och kollade på:

Bring it on: in it to win it.


Step up 2


Step up 3

 

Sedan mötte jag Frida

och vi gick till 7/11

och fikade. Efter det så

träffade man 9:4 musikklassen

och åt pitzza.

Satte sig på Tonparken

och pratade, kastade stenar på

fiskmåsar som kom för nära och sen

gick man runt lite i sumpan.

 

Idag är det fredag.

Ska vara med Mona och Mandana

idag :D Vi sa gå/åk till deras pappas

grill och äta där, sen ska vi shoppa lite,

sedan ska man till duvbo och vara där med

kompisar! Ska bli roligt.

Synd att Angelcia, Frida och Agge skulle

shoppa idag, vill gärna ha följt med.... :(

Aja, en annan gång förhoppningsvis.

Moose from Step up 3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0