Hej, fet irriterad idag.

Hej, idag var det en tröt

dag. Jag var ganska irriterad

på det flesta. Förlåt till er som tyckte

att jag var sur på er idag. Jag var bara anmält

irriterad. Ni som det är när man någon gång bara är

jätte glad utan anledning, så var jag anmält irriterad

idag utan anledning. Försökte att vara så glad som möjligt.

Jag har märkt att när folk frågar om jag är sur på sådana här

dagar så blir jag typ bara ännu mer irriterad. Aja men idag så vaknade

jag och ville inte gå upp, men kände att man måste. Jag gick med Frida

idag till skolan. Ska börja cykla till skolan från och med i övermorgon.

Vi hade matte på morgonen, och som vanligt var ''min'' grupp den

ända som inte hade det. Fet skönt jag skulle varar död typ. Sen

hade vi fysik. Jag fattade noll. Hur räknar man det där!!! Sen

hade vi svenska som var lika tråkig som vanligt. Jag fick reda

på att jag fick VG på Flugornas herre. Jippi men kommer

inte att hinna få MVG :( :'( Väldigt sorgligt måste jag

säga och det är tack var den jävla svenska nationella.

Skit!!!!!! Okej sen var det kompengelska. Vi hade

vikarie som hete Pierre. Hahaha om på att jag

läst om en manga gubbe som hete Pierre

fast han var snygg gem fört med vikarien.

(Sorry vikarie) hahaha en serie gubbe

är snyggare än en vanlig person.

Okej sen hade vi lunch, vi fick

tor ris och korv. :D Efter det

hade vi so. Vi kollade på

krig igen. Ok sist men

inte minst hade vi

slöjd. Blä jag

glömde att

ta med min

klänning :(

Skulle velat fixa den lite :D

 

Efter skolan gick jag hem och sen till

fiolen. Jag har nu lite ont i armarna.

Har just ätit, ska kolla på Flickan från

ovan med mamma i kväll :D

Ska visa min sommar skolavslutnings

klänning. Men var snälla och köp

inte samma tack :D

Är den fin? Komentera gärna.



Kommentarer
Postat av: Olivia

Gullig klänning :)

2011-03-28 @ 19:46:35
URL: http://bullepuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0