Lördag + fredag, glad dag :D

Hej! Idag är det lördag.

Jag åkte till Solna centrum för att

hämta min linser. När jag skulle hem

igen märkte jag att jag inte hade någon

bussbiljett så jag fick köra med sms biljett.

Okej så jag kom hem, tog på mig mina linser!

Heaven säger jag bara!!! Ni som ser bra,

ni anar inte hur skönt det är att ha linser

istället för glassögon. Okej sen möte jag Frida

och vi stack in till stan. Vi kollade i affärer.

Jag hittade min sommarskolavslutnings klänning

på Monki. :D Aja sen hittade jag ett fint armband.

Vi kollade lite på olika klänningar, balklänningar

och lite andra kläder :D.

Jag så Johns svärd mamma och stora syster

på en affär. När jag skulle hem så hade jag

satt mig mitt emot Eriks mamma och lilla syster Klara.

Hahahaha vilken oväntat möte. :D

Pratade lite med dom. Klara och hennes mamma

är lika när jag sa att jag red så sa dom

''rider du, med samma förvåning och ansiktsuttryck

hahaha :D

När jag kom hem åt jag koppnudlar.

Jätte gott!!

Sen åkte man till ridningen.

Vi trodde att vi skulle ha teori men

det hade vi visst inte. Som tur var fick jag

en på klädd häst. Jag fick Joy idag :D

En ny häst hm.... (asså för mig, har inte

ridit henne förut.) Hon var jätte bra!!

Det var jätte kul att galoppera henne.

Hon är jätte lydig, Vill ha henne

igen :D

Idag är det earth hour. :D

Igår (Fredags) så:

Bjöd jag Frida på ficka

för 20kr, Vi mötte Angelica i

sumpan. Hon skulle möta sin lilla syster.

Jag och Frida satt och pratade. När vi skulle

hem så gick vi in lite i affärer. På lindex köpte jag

lite underkläder. :D Sen skulle Frida träffa sin mamma

och göra något. På vägen hem gick jag in till godismonstret.

Där köpte jag fem filmer för 100kr :D

Jag ger dom poeng= <3

Asså den är bra men... <3 <3 den får

tuvär bara 2 poeng.

Läskig och bra :D <3 <3 <3 <3

Den får 4 poeng :D

Den här är jätte bra! <3 <3 <3 <3 + <3 för musiken.

Den får 5 poeng.

Den är bra :D <3 <3 <3

Den får 3 poeng.

Har tuvär inte sett en men

jag ger den poeng när jag ser den :D

När jag kom hem lagade jag och pappa

matt, vi laggade:

Förrätt gjorde vi våfflor blandat med

lök, dill och lite andra saker :D

Sen till själva middagen så åt vi

någon slags musslor och lök

blandat med vin, vinäger och något mer.

Det var helt ok. :D

Lägger upp bilder senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0