Onsdag 23/3 För tidig

Hej, Idag är det onsdag.

Det var skit skönt idag vi hade bara

två lektioner. Musik och idrott.

Vi skulle åka och kolla på en teater/musikal

så vi skulle ha matsäck med oss men jag

hade glömt det och fick gå och köpa det.

På musiken pratade vi om vår film som vi ska

göra osv. Sen på idrotten övade vi/en del på mattserien.

Sen åkte vi till Lindigö för att se ''Some like it hot.''

Den var bra faktiskt. :D Ok fet rolig. 

Some like it hot handling:

När två musiker bevittnar en mord så är

dom tvungna att fly. Dom går med i ett kvinnoband

maskerad som kvinnor, men ytterliga kompilationer

dyker upp.

Efter teatern/musikalen så gick jag hem.

När jag kom hem duschade jag och satte mig

sen framför dator. Jag såg att klockan var kl:17.30

och började springa. På busshållplatsen satt

Gabriel (En kille i min föra fiol grupp.)

Jag tänkte, ''men vad gör han här? Har han flyttat

upp kanske?'' Men nej när jag kom fram till fiolen

såg jag att klockan var kl:16.50 och jag skulle

börja 17.50 not good. Aja jag gick till deras bibliotek och

läste lite. Sen på fiolen så var Mona och Mandana inte där. :(

Melker kom senare, lite sent. Det roliga var att på vägen till

hallonbergen så såg jag först, där jag stod och väntade på

bussen, så såg jag Hugo, Jakob och Henrik på andra

sidan gatan. Sen när bussen hade kommit så stannade den

vid lötsjön och då såg jag Tobias. Och när bussen åkte vidare

såg jag Simon och han med krulligt hår (som jag aldrig

kommer ihåg namnet på.) Okej och sen Melker. Jippi

dagens 9:3 som man har sett utanför skolan idag.


Kommentarer
Postat av: Mandana

Vi hade matteprov på torsdag så vi kunnde inte komma :-(

2011-03-23 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0