Tisdag, Så tröt!!!

Det är tisdag nu :D Idag började

dagen med att jag nästan inte

kom upp ur sängen. Jag är så tröt.

Vi hade musik i början, Det var roligt.

Vi alla sjöng Hakuna matata :D

Det var väldigt roligt. :D

Sen hade vi SO. Vi pratade om Hitler

och hr hemskt judarna och andra människor

blev behandlade. Det var hemskt att läsa om

tyckte jag. Gud, fan vad arg jag blir.

Dom är fasen inte ens människor jö!!!

Sen hade vi lunch. Det blev wok, spagetti och

kyckling. :D Sen hade vi bild. Vi höll på med

våra muggar. Hoppas det blir bra nu.

Jag och många fler ska dit på torsdag igen för

att försöka bli klara med dom. Sen hade vi

komp engelska. Sist fysik. Gud nationella kommer

närmare!!!

Jag måste plugga!!!!

Kollade lite olika trailer vill sååå se!! :

Black Swan




Burlesque



The roommate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0