Tisdag, sista antagningen!!!!

Idag fick man sova länge.

Vi hade ingen musik + jag skulle

på gymnasium antagning klockan

kl:11.40 och so lektionen började kl:11.05

så kände att det var onödigt att gå till skolan på

morgonen då. Okej, jag vaknade kl:09.00

typ. Kläde på mig, åt frukost och övade på sångerna

ett tag. Sen kl:10.30 så gick jag in till sumpan. Jag

skulle till vasagatan men jag hitade först inte

dit. Fet irriterande. Så jag frågade folk om vägen

dit men alla sa olika, så jag fick gå fram och tillbaka.

Jag började få ont om tid så jag sprang runt. Sen ringde

jag min pappa men han svarade inte!!!! Så jag fick

PANIK!! Tillslut hitade jag dit och var preciss i tid.

Bussen kom och jag gick på. Åkte till islandstorget.

Sen körde mamma mig resten av vägen. :D

När jag kom dit så visade en tjej där vart jag skulle gå.

Jag fick öva ett tag och sen var det min tur.

Jag blev lite nervös men men......

Jag fick sjunga en bit på Gabriellas sång

och sen på deras sång som dom valt

Killing me softly. Det gick bra :D

Och så fick jag spela fiol. Sen var det

klart. Sen kom mamma och hämtade mig.

Vi åkte hem och åt lunch och jag släppade mig

till skolan. Hade gärnat vellat stana hemma.

Vi hade bild och pratade om filmprojektet.

Sen hade vi kompengelska med en läskig vikarie.

Sen fysik. Jag var lite virig för först tog jag fram

biologin och sen matten och sen tog man fram rätt

bok. :D Okej så jag fatade typ inget på den lektionen.

När jag kom hem så hade jag fått ett meddelande från

solna och då tänkte åh nej var den en kvar!!!! Men nej

det var ett meddelande för att man inte kunde gå där för att

för få hade sökt dit. Hmmm konstigt.

Okej ska drika en kopp te snart :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0