Torsdag 31 mars :D

Hej!!!!!!

Idag var man tröt men men. Dagen började med kompengelska.

Vi hade den snälla vikarien idag. Satt och läste engelska boken hela

lektionen. Sen hade vi svenska. Tjejerna gjorde nationella,

det känns inte som nationella.... Sen hade vi håltimme. Frida,

Denise, Olivia, Angelica, Agge och jag gick till 7eleven och fikade.

Vi pratade lite :D Sen hade vi matte i ett annat rum. Det kom visst

en skit snygg vikarien till den bästa gruppen i matten. (Såg honom ej, så

vet inte om han är det.) Sen hade vi lunch vi fick ris och köttgryta typ.

Efter det hade vi gympa. Jag fick MVG i mattserien jippi. :D

Inte för att jag kommer få det i slut betyg men ändå :D

Okej sedan gick jag, Jojjo, Frida och Denise hem till mig och pluggade se.

Klockan fyra så cyklade jag till frisören. Hon tvättade mitt hår och klippte

topparna. Sen lockade hon mitt hår. Tyckte själv att det blev fin :D

Gick till Jojjo när jag ändå var på väg och frågade vad hon tyckte.

Hon tyckte att det var fint. Sedan träffade jag Ellen och Jacob

en liten bit efter jag börjat åka. Dom tyckte också att det

blev fint :D Sen träffade jag David, han var på väg mot

sin skola för att spela en teater. :D

Det var roligt att träffa honom igen. :D

 

Okej, ska kanske ha lockigt på balen

men vet inte riktigt än. :D

För dom som läser min blogg,

Jag ska gå med Erik Y. :D

Frågade honom igår.

Det var jätte pinsamt i början

men sen bestämde jag mig för att

fråga så....

Han sa ja!!!!! Jippi!!

 

Hahaha ända sen dess har han sagt hej till

mig varje gång han såg mig. :D

Ska nog också börja säga hej, annars

känner jag mig elak. :D

 

Okej så här ser jag ut i lockar.

 

I morgon efter skolan ska jag till Mona och Mandana!!!!
Jipppi!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0