Torsdag, fika med Frida, New baby born: Tosca!!

Hej, Idag är det torsdag.

Det började med att jag gick upp

ur sängen och klädde på mig.

Jag gick ner till köket

och såg att det inte fanns några makor

kvar, så jag var tvungen att ta nytt bröd

från frysskåpet. Det sorgliga var att brödet

var kalt och man var tvungen att rosta ett

bröd som man inte ska rosta. Aja sen gick jag

till skolan med Frida. Första lektionen var

kompengelska. Det var ovanligt tyst den lekt-

ionen. Vi satt tysta och läste våra böcker. :D

Jag läste 7 kapitel på en timme!! :D

Sen hade vi svenska. Vi kollade på flugornas

herre. Det var en aningen annorlunda från bocken.

Sen hade vi håll timme. Jag och Frida gick och

fikade på 7eleven.

Efter det hade vi matte. Det var

tvårkigt!! Sen var det lunch. Vi fick

köttsopa och vegetarisk soppa.

Det var väll ok. Okej sen hade man

fysik nationella del 2. Det gick sådär

antar jag :D

Sen gick jag en bit med Alice för jag

skulle hämta min cykel som var på lagring.

Ok när jag ståt där ett bra tag så säger

han att min pappa redan hade hämtat

den. Gissa om jag blev lite irriterad.

Pappa hade inte sagt något, så ja...

Men jag såg att den stod där den brukar.

Okej borde sett den i morse.....

När jag kom hem så

gick jag in på datorn och

sen åt vi. Jag åkte med

pappa för att handla.

Fick chips för fredagen och

nudlar!!! Mohahaha

Han ska göra fisk i morgon.

Ska träffa Mona och Mandana

om en vecka och en dag typ.

<3 <3 <3 miss you two!!!

Min kusin har fått sin baby nu!!!

Hon heter Tosca. :D


Min kusin Hieidi, hennes man Pat och bebisen Tosca. :D

Live happely ever after!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0