Onsdag, Dazzle

Ciao a tutti

I dag är det onsdag.

Förlåt har inte hunnit eller

orkat blogga men nu så....

Dagen började med matte nationella

:'( så sorgligt! Det gick inte så bra...

Det var rätt svårt!! Sedan hade man håltimme.

Så gick med Denise och Frida och köpte glass.

Jag tog en lite Ben&Jary för 27 kr typ.

Jätte gott. Det är så varmt nu! :D

Sedan hade lunch. Det blev äkligt

fisk burgare. Efter det var det kemi. Den ända gången

jag värkar se Erik typ..... Aja fast nu

så gick 9:3 till datasalen och 9:4 var kvar i klassrummet

och experimenterade. :D Det var roligt. :D

Sedan hade vi håltimme för några skulle göra

sista delen av nationella i matte. Jag, Frida,

Olivia, Denise och Fanny satt på en kulle utanför

skolan och solade. Hahaha Hugo åkte för bi

så jag vinkade. Han blev nog lite förvånad hahaha :D

Sedan var det siat lektionen engelska. Vi kollade på krigs

filmen igen så jag satt och läste. Sedan så åkte

jag hem och började kolla på en ny anime som heter:

Dazzle.

 

 

Den är jätte bra och handlar om:

En ung flicka som heter Rahzel är plötsligt skickas ut för att se världen genom hennes excentriska, kärleksfull far. Hon är ensam på sin resa tills hon möter Alzeid, en attraktiv, mystisk ensamvarg på ett uppdrag att hämnas sin faders mord. Efter medhjälp Alzeid att hämta sin stulna vapen från en tjuv, beslutar Rahzel följa Alzeid lovande att hon skulle göra sin "usla och tråkiga" liv "mer intressant och roligt!" Alzeid erkänner motvilligt att Rahzel kommer att resa med honom från och med nu. Strax efter, en womanizing bekant Alzeid s namngivna Baroqueheat ansluter i sina äventyr.

 

 

Jag tror jag sett den förut. Hmmm.

Aja sedan åkte jag till fiolen.

Jag fick ''äran'' att vara kassörskan igen. :(

Blää står säkert där helt själv på slutet igen!!!

När jag kom hem så såg

jag att pappa och Torsten ska visst

brygga öl igen!! Fan vad det luktar!!

Sitter på rummet nu för att inte känna lukten!

Har gjort klart min slöjd ''läxa.''

Blev lite lång men aja :D

 

Ska träna lite på so (om jag orkar.)

:D Mona och Mandana är sjuka :'(

Fick inte se dom idag!!! :(

 

Vädret:

I dag var det strålande het sol.

18°C Solen gick upp kl:04.23

och ska gå ner kl:22.04

 

I morgon blir det tuvär regn

men det kommer ändå vara 18°C

Det är 30% att det kommer att regna.

 

Ska kanske på grönan på fredag men

det är 50% att det kommer att regna lite lätt

då. Det blir 17°C

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0