Onsdag, te och orm :D

Hei kaikki!

Idag är det keskiviikko.

Dagen började med att man var

skit tröt och ville inte gå upp ur sängen.

Jag dampade på te kokaren som stängde av sig

själv tre gånger. Sedan cyklade man till skolan med Jojjo.

Första lektionen var musik. Hade inte så mycket att göra.

Satt och läste min älskade bok!! Sedan var det idrott. Vi körde

baseboll. Jätte kul.... Sedan var det tråkig so. Sedan var det äcklig

fick till lunchen. Efter det var det kemi, vi kollade på film och

experimenterade lite. Sedan var det matte. OMG det är matte

nationella i morgon!!!!! Panik!!!! Sedan var det engelska.

Skrev klart (un)arranged marrige. Läste lite kemi och min bok.

När jag kom hem så satte jag mig och kollade på Cats.

Den är så underbar!!!! Sedan var det fiol. Stack dit, spelade lite

och kom hem och åt thai matt. Gott!!!! Sedan pluggade jag matte

och kemi. Helt plötsligt är klockan nio redan så, dricker te nu och

ska duscha sen. :D Skulle vilja ha en orm som är lojal och som

sitter på mina axlar om dagarna :D

Kändes först lite läskigt att har ormen runt sig,

var lite rädd att den skulle plötsligt strupa mig eller något.

Fast den var väldigt gullig :D

Världens dyraste kopp te – 1,2 miljoner kronor

Dyra scones hos prinsen.

LONDON

Sugen på världshistoriens dyraste kopp te?

Tyvärr, budgivningen är redan avslutad.

Priset - 80 000 pund, nästan 1,2 miljoner kronor.

Men då ingår scones - och personlig visning av trädgårdarna i Highgrove av den brittiske tronarvingen prins Charles.

Vid en välgörenhetsmiddag i London tidigare i juli fick prinsen idén att auktionera ut trädgårdsvisning med te, skriver Sunday Telegraph.

Budgivningen blev intensiv bland de förmögna gästerna som betalat 60 000 kronor per person bara för att få vara med på middagen. Närvarande var bland andra Elton John och representanter för svenska familjen Rausing, som tillhör Storbritanniens rikaste. Vem som lade högsta budet avslöjar inte hovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0