Söndag, Grattis mamma!!

Hej, kära vänner!!!

Idag är det söndag. Min mamma

fyller år idag. :D Gav henne två par örhängen.

Pappa hade fixat en jätte god frukost. :D

Sedan åkte jag och mamma till Kista och

shoppade lite gran. :D

Bilder på det kommer. :D

I fredags var jag på Gröna Lund

med Frida. Det var jätte roligt och

dom hade gjort om spöktunneln.

Det var jätte coolt :D Love

Gröna Lund!!! I lördags gjorde jag

inte så mycket.

Klänning från New Yorker

Tröja från New yorker

Från Hall Berg Guld

Pandora mitt stjärn tecken jungfru.

Din skor. Dom är så söta!!

Info om Twilight bökerna. :D

 

Fick vist ett Hall Berg Guld

medlemskort, inte för att jag vet

vad jag ska göra med den......

Oj, läste nyss att man måste

ha fyllt 16 år innan jag kan bli medlem.

Och om jag är under 18 måste jag

ha målsmans godkänande. Hmm

hon i kassan hade inget emot det.....

Så här ser min balskor ut. :D

Mammas örhängen

Okej, jag vet det är jag som har på mig

dom men det är mammas :D

Mammas bestälda tårta :D

Väldigt stor orkade knapt äta.


Väder:

Imorgon ska det bli sprida skurar.

Det kommer att vara 16°C

I natt kommer det att regna.

Solen går ner kl:21.14


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul du verkar ha haft maja! :) Kan inte du lägga ut en bild till på din balklänning??!!! :) SNÄLLA <3 kram

2011-05-15 @ 20:04:31
URL: http://coffebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0