Söndag, städning i mitt rum.

Hej, idag är det söndag.

Jag har inte orkat blogga så att ni

vet. Idag så har jag städat. Vet inte hur länge men

aah. Det syns skillnad. :D Är fet tröt men än får

man inte vila. Man har svenska redovisning

och so muntlig redovisning kvar att fixa. Ska

inte göra allt just nu men en del. Måste göra,

annars ligger man efter..... Min rygg är död men

nu vet jag att inga spindlar kommer fram just nu.

Fyllde fyra stora säckar med skräp.

Jag funderar på att ta bort tv i mitt rum. Kollar ändå

aldrig så varför ska den så där? Då får

man lite mer plats. Men jag är glad nu

att det är färdigt och den känns lite renare här inne. :D

Det kommer tuvär bli stökigt igen snart har jag

en känsla av. Mitt rum hålls inte rent så länge även

om jag tänker själv nu ska det vara rent.

I lördag så red jag såklart.

I fredags så orienterade jag med Mimmi.

Tråkigt men... Det kom en tjej som körde på

VG och gick med oss, hon gjorde inte ett skit måste jag

säga så jag tyckte inte om att hon gick med oss!!

Aja.....

För någon anledning känns

det som om jag varit ledig längre än jag borde,

hmmm undra varför?

I torsdags efter att man hade varit i Ursvik

och lagat matt, utom hus och

satt upp ett tält och gick runt med Klara

på frågor typ. Sedan åkte jag in till

gamla stan och köpte en bok och

ett spel.

Boken heter:

Black Gate


Har än inte läst den.


Spelet heter:

Enchanted folk and the school of wizardry

Det rätt roligt. Kostade inte

mycket det var begangnat. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0