Tisdag, Cats (musikal)

Ciao a tutti!

Idag är det martedì, jag försov

mig lite hahaha. :D Fast jag kom inte försent.

Faktiskt så kom jag tio minuter för tidig :D

Aja vi hade musik i början. Vi övade på vår pjäs.

Sedan var det so, inte så roligt. Var jätte tröt

höll på att somna. Sedan hade vi lunch fick

läskig soppa. Sedan var det bild, vi filmade. :D

Sedan var det komp engelska. Satt och läste: Cirkeln.

Sedan hade vi ingen no. Cyklade hem och gjorde

te. Medans jag drack pluggade jag matte. Bläää!!

Sedan efter ett bra tagg så tog jag paus. Jag övade

på fiol och sedan satte jag mig och läste den underbara

boken cirkeln!! Just nu så är jag inne på datorn och surfar runt

lite, hahaha. Aja ska typ göra te snart igen :D Blev sugen :D

Det har varit uselt väder idag!! Regnat, haglat, och blåst

kallt. I morgon blir det 8°C, Det ska vist regna/snöa i morgon :(

Solen går upp klockan 04.42 i morgon.

I natt blir det 2°C och det kommer regna/snöa då.

Det blir ny månne i natt, synd bara att du inte kommer

att kunna se den på grund av att det är så molnigt.

 

Cats (Musikal)

 

Cats är en musikalisk består av Andrew Lloyd Webber,

baserade på gamla Possum's Book of praktiska Cats av TS Eliot.

Det infördes låten vanligt "Memory". Katter öppnade först i West End 1981 och

sedan någon sket sig på Broadway 1982, varje gång regisserad av Trevor Nunn

och dum i koreografi av Gillian Lynne, den vann flera utmärkelser,

däribland både Laurence Olivier Award och Tony Award för bästa musikal .

The London produktionen sprang i tjugo ett års och Broadway produktion sprang i arton år,

både inställningen långsiktiga poster. Skådespelerskor Elaine Paige och

Betty Buckley blev särskilt förknippad med den musikaliska.

En skådespelerska, Marlene Danielle, som utförs i Broadway

produktion för hela körningen (från 1982 till 2000).

Katter är den näst längsta show i Broadway historia,

och den fjärde äldsta West End musikal. Den har utförts runt om i

världen många gånger och har översatts till mer än 20 språk.

År 1998 Katter förvandlades till en gjord för tv-film.


 

Se den, Den är så bra!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0