Torsdag, matte nationella & dyraste parfym :D

Halló allir!

Idag är det torsdag.

Varit en rätt bra dag. Har haft matte

nationella. Det gick ganska bra antar jag. :D

Sedan hade vi en väldigt lång håll timme. Satt med

Chalida, Angelica, Jojjo och Jessica vid musiken ett tagg.

Sedan satt jag med Moa, Filippa, Z, Sebbe s, Alex D

osv orkar inte skriva upp alla :D Pratade lite om duvbo

tiden, sedan gick Moa och dom å fikade. Gick till skåpet

med Jessica och Jojjo. Satt och läste min ok där ett tag.

Jag är snart på sidan 300!! :D Tror jag hinner läsa ut den :D

Sedan var det matte igen, hahahahaha. Lucas var skit irriterande!!!

Sedan hade vi idrott. Spelade brännboll. :D Sen började

det att regna, fast då slutade vår lektion. Sedan gick Frida

och jag hem till mig. Frida ''hjälpte'' mig med Kemin,

eller rättare sagt gjorde typ allt. Aaaahhh jag är så elak!!

Sedan kom mamma hem och hon gjorde smoothie

till oss ;D Jätte gott. Vi fick också brauni.

Hahahaha. Sedan var Frida tvungen att gå hem.

Kollade på Cats igen hahahaha. Ska plugga

kemi nu, hoppas jag. :D Aja vi ses puss <3

 

Världens dyraste parfym utsedd

 

Katie Holmes bröllopsdoft är dyrast av dem alla

 

Har du vägarna förbi New York i jul? På varuhuset Saks Fifth Avenue tronar världens dyraste parfym, nyligen inskriven i Guinness redkordbok. Clive Christians No 1 kostar 14 843 kronor för 30 ml. Sällsynta ingredienser som sandelträ och Tahiti-odlad vanilj höjer priset, och flaskan är gjord i Baccarat-kristall.
Så vem bär den rekorddyra doften?

Svaret är Elton John – och Katie Holmes på bröllopet med Tom Cruise.

Saks Fifth Avenue

 

Skulle ni köppa? Inte jag i alla fall.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0