Torsdag, vad händer. :D

Hej, på er som läser

min blogg :D Idag är det

torsdag. Jag vaknade klockan

kl:06.45 gud vad tröt jag kände mig.

Första lektionen var kompengelska.

Jag gjorde klart syprojektet typ. Sedan

var det svenska. Vi satt och kollade på

Torkel i knippa. Det var inte som jag hade

förväntat mig. Trodde den skulle vara

mycket roligare. Aja sedan var det håltimme,

då stack jag, Frida, Jessica, Jojjo och Olivia

till mcdonalds. Jag köpte en stor pomes och

en mellan jordgubbs milksake

typ. :D Var jätte gott. Sedan var det

matte. Jätte tråkigt. Sedan gick jag hem. :D

När jag kom hem så började jag spela

fiol. Efter det så satte jag mig vid min älskade

dator och surfa runt lite :D

Aja men det var väll det :D

 

Vädret:

Idag så skulle det regna lite

men det har det inte :D Fast det

kanske kommer mot kvällen.

 

I morgon få vi be till väderguden och

modernatur om att det blir fint väder efter

skolan. Man ska jö till grönan. :D

Vill ha det varmt och skönt.

Fast inte för varmt. :D

 

Nintendo 3DS Blå

Om du är en ivrig spelare och letar efter en bra spelkonsol ska du kolla in vår sajt efter det bästa erbjudandet. Nintendo 3DS. Nintendo 3DS spelkonsol är en högpresterande konsol med en rad avancerade funktioner. Nintendo 3DS har flera anslutningsmöjligheter och ett säkert minne. Nintendo 3DS spelkonsol har även en hel del digitala mediefunktioner och multimedia-applikationer. Den har även en spännande spelgrafik. Besök gärna Kelkoo och läs mer om våra expertutlåtanden, betyg och produktbeskrivningar.

Från 1790 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0