Fre, läxor, kör och BIO! :D ^^

Hej, Idag är det fredag.

Började med att man vaknade och låg kvar ett tag,

var tröt och ville bara fortsätta sova. Men kom upp till

slut. :D Första lektionen var matte, gick väll bra fast

fick veta att man hade ett till prov... :(

Typiskt!! Åt lunch med Mickis, Anne-li och Erik (min klass.)

Idag blev det kyckling och grön curry gott ^^.

Sen spelade jag och Anne-li ett spel med Erik (i teater

klassen,) kommer inte ihåg vad spelet heter,

men man är ett sträck som man styr. (typ)

Erik van... oh well kom tvåa. :D Sen kollade

vi på teater treornas trailer. Jag förstod inte alla men

de var bra. :D Sen var det kör, det gick bra denna gång. :D

Sen hade vi engelska. Satt och läste en kort historia på

8 sidor. Sen kom Anne-li och vi tänkte kolla om vi kunde

se happy feet två, men den kom visst inte ut fören den

9 december :( too bad. :( Men istället gick vi och såg

på REAL STEEL. Först åt vi nudlar hos mig,

sen när vi var där vid bion köpte vi en meny (kommer inte ihåg

vad den hette, men det blev en väldigt stor popcorn och

en stor snack med två kokakollor. Snacka om att jag

ångrade lite gran att man åt nudlar innan. Men filmen var skit

bra!! Fast kille bredvid mig kunde inte sitta stilla och satt

och sparkade mig fot ett bra tag.

Charlie Kenton (Hugh Jackman) är en före detta slagskämpe som inte längre har en chans sedan enorma stålrobotar tagit över boxningsringarna. Nu tjänar han knappt sitt uppehälle genom att sätta ihop halvdana robotar från metallskrot och dra från den ena boxningsmatchen till den andra.

När Charlie når botten är han tvungen att slå sig

ihop med sin son Max, som han knappt haft någon kontakt

dem tidigare. Tillsammans börjar de träna en utmanare till

den stora titeln i mästerskapet. Allt står på spel när Charlie och Max,

mot alla odds, får en sista chans till comeback.

 

Anne-li saltar på hon. :D

Hmmm... lite suddig men aja. :D

 


Kommentarer
Postat av: Mickis

Men vafan, gick ni på bio bara sådär utan mig utan att säga nåt? D:

2011-11-26 @ 00:40:58
URL: http://mickiscafekkodesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0