Hela mitt hostlov!!!!

Hej, så här har mitt höstlov varit:

Söndag: Gjorde jag inget speciellt. :D

Min kompis Sara frågade om vi kunde vara. Först tänkte vi att jag skulle

åka till henne, men eftersom vi oftast har varit hos henne

så frågade jag om inte hon ville komma till mig. :D

Måndag: Dagen började med att jag vaknade kl:09.00

och började städa mitt rum!!! :'( Sorgligt men bra. :D

Sen var jag med Katarina!! :D Vi åkte till Kista och kollade runt i affärer,

ska vissa sen vad jag köpte :D

Vi pratade mycket om vad som har hänt på senaste

tiden osv. Sen kom en kompis till henne som heter

Carin. Hon var en snäll person och lätt att prata med

tycker jag. :D

Tisdag: Vaknade jag återigen klockan nio

och skulle åka och hämta Sara från tågstationen. :)

Hahahaha XD Ni kan gissa om jag kom fel eller

ej. :D Faktiskt förvånansvärd kom jag rätt. Det som var

sorgligt var att jag hade räknat med att t-banan skulle funka och

att jag kunde åkte till t-centralen direkt men nej, just precis då

så står det, Tåget kommer inte att kunna gå till t-centralen

i 20 min från och med nu, så var vänliga att åka till

Fridhemsplan först. Så kom lite sent. Vi fick köpa bussremsa

till Sara eftersom dom inte har t-bana hos dom.

Efter det köpte vi laktos saker till Sara. Sen kollade vi vad

vi kunde göra. Vi åkte till Kista (igen) och köpte lite kläder. :D

Får se kläder återigen :D

Tills nästa dag bestämde vi oss för att se 4D film på tekniska museet

om vulkaner. Och innan det skulle vi se på Inka utställningen på

Etnografiska museet.

om vulkanen.

Onsdag: (Gå fel dagen XD )

Det började med att ingen ville gå upp först.

Men sen drog vi oss upp efter ett bra tag.

Vi skulle till Etnografiska museet och

Tekniska museet. Det började med att vi

hade rätt buss men vi åkte åt fel håll. Sen när

vi äntligen kom fram så var biljetterna till vulkanen slut.

:( Så vi gick till Etnografiska museet och letade efter Inka

utställningen. Men då fick vi reda på att det inte var där utan vid shepsholmen.

:( Jag köpte en bambu flöjt innan vi åkte hem. När vi kom hem

var vi en aningens trötta. Sara satte sig och spelade Harry Potter spelet och

jag satte mig vi datorn och läste. Sen när vi

skulle berätta vad vi gjort så kunde vi inte sluta skratta. XD

Torsdag: Vi provade igen att åka till Tekniska museet

och den här gången tidigare än när filmen började.

Jag såg att det stod slutsåld (igen) på skylten men Sara

Tyckte jag skulle fråga i alla fall och då sa hon, ''om ni kollar på

skylten så ser ni att det är slut sålt.'' Något lundar pinsamt men

då köpte vi biljetter för rymden i stället.

Vi åkte tillbaka och kollade runt på stan. Vi gick till gamla

stan och åt vid en grill kiosk. Vi satte oss på en bänk och

åt, för någon anledning som kom några ungdomar förbi och

sa Ni hao till oss..... Sen igen så kom dom förbi och sa något

konstig igen.... Aja vi gick till sf-bokhandeln och kollade runt.

Jag visade Sara Harry Potter stavar som dom sålde där.

:D Sen åkte vi till Tekniska museet och såg filmen.

Det var roligt, stolarna rörde på sig, det kom sprutande vatten, kall luft

och andra saker. Det var faktiskt coolt att se det. :D

Fast sen när jag skulle sova kändes det som om jag fortfarande

satt i stollarna som rörde sig fram och tillbaka.

Fredag: Denna dag gick vi upp tidigt för Sara skulle

hem :( Vi hittade hennes tog och sen for hon iväg. :(

Sedan gick jag och mamma runt på stan och hittade

igen kläder. :D (Se bilder sen.) :D

Sedan när jag kom hem satte jag mig och läste lite. :D

Efter det kollade jag och Natalie (Eriks flickvän) på The grude. :D

Hahaha den var bra. :D Den var inte lika läskig som jag trodde. :D

Lördag: Sov länge länge, jätte skönt. :D

När jag vaknade så åkte jag till Kisat, trodde det skulle vara

ett spelevenemang. :D Men det var det inte :(

Så åkte hem igen. Sen gjorde jag inget speciellt. :D

Söndag: Idag alltså :D Sov, kollade på Shugo chara.

Körde bil, gick på en promenad vi gravarna :D

Måndag: Höstlovet är slut!!!!!!!!! :'( :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0